A 2018-as társadalmi célú kampány

A Médiaunió Kuratóriuma meghirdeti a 2018-as társadalmi célú kampányra vonatkozó téma-jelölő pályázatát.

2017. április 20-tól augusztus 20-ig civil szervezetek és magánszemélyek, intézmények és szervezetek jelölhetnek társadalmi célú kampány-témát 2018-ra! Témát javasolni a Médiaunió Alapítvány honlapján keresztül az adatlap kitöltésével lehet.

A Médiaunió kuratóriuma 2017 őszén választja ki a 2018-ös esztendő társadalmi célú kampányának témáját, a beérkezett javaslatok közül.

Várjuk az Ön téma-jelölését is!

[ bezár ]

Adatlap

Javaslat társadalmi célú kampány témájára

Fontos tudnivalók

  • A Médiaunió évente egy témában valódi, mérhető hatékonyságú, társadalmi célú (reklám és PR) kampányt valósítson meg, a legfontosabb társadalmi problémákban érdemi szemléletváltozást előidézve.
  • A Reklámtanács kampányai nem szolgálhatnak privát gazdasági érdekeket és politikai célokat.
  • A Reklámtanács kampányaihoz bárki javasolhat témát, azonban csak azok a témák kerülhetnek elbírálásra és megvalósításra amelyek a társadalmi problémák megoldását és a közgondolkodás pozitív befolyásolását tűzik ki célul.
  • A Reklámtanács témaválasztásának szempontjai:
    • minél szélesebb társadalmi kört érintő társadalmi problémáról van-e szó?
    • a magyar társadalomban a probléma felvetésének időpontjában releváns-e az adott probléma?
    • lehetséges-e az adott társadalmi problémán kommunikációs eszközökkel segíteni?
    • biztos-e, hogy a témának nincs aktuálisan politikai vonatkozása?
  • A Médiaunió egyes szervezeteket, sem általános kommunikációjukban, sem 1%-os kampányukban nem támogat. Kizárólag ügyeket támogat, melyeket a civil személyek vagy szervezetek fontosnak tartanak.
  • A Médiaunió törekszik arra, hogy egy-egy kiválasztott társadalmi cél mellé a témában érintett valamennyi szervezetet maga mellé állítsa.
  • A társadalmi célú kampány témáját minden évben megpályáztatjuk, magánszemélyek és szervezetek egyaránt tehetnek javaslatot a szerintük legfontosabb, a társadalom minél szélesebb rétegeit érintő problémára. Minden évben új adatlapot kell kitölteni, a nem kiválasztott témák a következő évben azonos eséllyel „indulnak” a pályázaton.






Indoklás






[ bezár ]