Médiaunió

A Médiaunió meghatároz és kiválaszt néhány kiemelkedő társadalmi ügyet, és kommunikációs kampányok segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban.

A Médiaunió szervezete a kiválasztott témát szakemberek és civil szervezetek bevonásával dolgozza fel, ezen túl koordinálja a professzionális PR-, és reklámügynökségek pro bono végzett munkáját, valamint igénybe veszi médiatervező-, és vásárló ügynökségek, kutató cégek segítségét is. A Médiaunió alapítói és tagjai médiumok, felület tulajdonosok, akik felajánlott értékes reklám felületeikkel és tartalommal is támogatják az egész évben zajló, országos kampány létrejöttét.

A Médiaunió éves kampányai természetesen sem gazdasági, sem politikai érdekeket nem szolgálhatnak. A cél az, hogy minél több médiumot bevonva, minél szélesebb értelemben legyenek képesek egységes, hatékony, társadalmi tudatformáló hatást elérni. A társadalmi célú kampány témáját minden évben megpályáztatjuk, bárki tehet javaslatot a szerinte legfontosabb, a társadalom minél szélesebb rétegeit érintő problémára. A példaértékű összefogással születő új szervezetben résztvevők az éves kampánytéma meghatározásában a végső döntést az általuk választott ötfős Kuratóriumra bízzák.