Indul a Fogyatékkal élő emberek integrációját célzó kampány

A Médiaunió Alapítvány 2010-es kampánya szeptemberben indul, és év végéig tart. Az idei évben intenzív, négy hónapon át tartó kampányra készülünk, melynek előkszítését gondos egyeztetések és alapos előkészítés előzte meg.

A munkát a civil szervezetek szervezői, valamint a média és reklámszakma szereplői segítik.
Az idei kampány kreatív feladataita Próbakő, PR-munkáit a Carbon Group, on-line feladatait a Carnation, médiatervezési-, és vásárlási feladatait a Berg Média végzi. Legfőbb partnereink a gyártásban a Magyar Telvízió és a PostEdison.

A kampány két szakaszból áll: szeptemberben Bárdos András, Görög Zita és Kis Tibor szereplésével hívjuk fel a figyelmet a kampány hivatalos weboldalára: www.keruljkozelebb.hu.

A honlap a kampány központi médiuma: ezen keresztül tarthatjuk a kapcsolat a kampány négy főszereplőjével, Kroll Zsuzsa vak, Bovier György mozgássérült, Nemes Norbert siket és Szonja nevet viselő autista szereplőnk családjával. A kampány lehetőséget ad arra, hogy e négy szereplő mindennapjait nyomon követve közelebb kerüljünk életükhöz és megismerhessük mire van szükségük és hogyan látják a világot.

A kampány második felében a három meglepetés-filmmel folytatjuk a téma feldolgozását, melyben fogyatékkal élő szereplőink is megjelennek.

A kreatív hirdetések minden médiafelületen pro bono jelennek meg. A résztvevő szereplők és alkotók mindannyian térítésmentesen vesznek részt a kampányban.

Bízunk abban, hogy közelebb hozva a fogyatékkal élők mindennapjait integrációjuk fontosságára irányíthatjuk a figyelmet, és egy toleránsabb, élhetőbb közös világ megteremtéséhez járulunk hozzá, minden résztvevő médium, szakértő és szereplő segítségével.