A Kuratórium kiválasztotta a 2016-os év országos társadalmi célú kampányának témáját

Lezárult a témajelölés 2016-ra: a Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma kiválasztotta a következő év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária vezette Kuratórium, melynek tagjai Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre egyhangúlag hozta meg döntését. A 2016-os társadalmi célú kampány témája: a környezetvédelem.

A Médiaunió Alapítvány 2015-ben megkezdett, az internet negatív és pozitív hatásairól szóló, a médiatudatosítást célzó kampány 2016. február végéig tart majd. A Kuratórium döntése nyomán azonban megkezdődtek az előkészületek a 2016-os társadalmi célú kampányra, melynek témája a környezetvédelem.

A kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében a Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett civil, non-profit, for-profit és állami szervezetekkel, ezt követően pedig (pro bono munkát kérve) hozzáfog a kampány kreatív munkálatainak kidolgozásához, illetve támogatók kereséséhez a kampány gyártási költségeinek fedezéséhez.

A Médiaunió Alapítvány kezdeményezésére a magyar médiatörténetben példátlan összefogásnak köszönhetően eddig évente több mint 200 médium ajánlott fel pro bono, évi félmilliárd forintnyi felületet a társadalmi célú kampány üzenetének hatékony eljuttatása érdekében. A Kuratórium 2016-ban is összefogásra kéri a magyar médiát.

 

További részletek a „Sajtóközlemények” rovatban.