A hazai minden előtt? – Így vásárol a magyar

A Médiaunió Alapítvány idén a hazai élelmiszerek fontosságát hangsúlyozza társadalmi érdekű kampányában. A szervezet megbízásából az Ipsos reprezentatív felmérést készített.

Budapest, 2018. augusztus 22. – A magyar élelmiszer megítélése minden szempontból kiváló, mégis tudatosan csupán a magyarok alig egyharmada keresi a hazai termékeket az üzletek polcain – derül ki a Médiaunió Alapítvány legfrissebb vásárlói kutatásából.

„A hazai minden előtt!” elnevezésű társadalmi célú kampány keretében a Médiaunió Alapítvány megbízásából az Ipsos a hazai élelmiszerek vásárlásával kapcsolatos attitűd és szokások megismerése céljából készített tanulmányt. A legfőbb demográfiai változók mentén országosan reprezentatív, 1000 fő személyes megkérdezésével zajló kutatás arra kereste a választ, mennyire fontos nekünk, magyaroknak, hogy hazai élelmiszert vásároljunk.

 

A felmérés részleteit és az infografikát ide kattintva érheti el.

 

 

Kapcsolat, interjúszervezés:

Szűcs Péter

vezető tanácsadó

Open Communications Kft.

A: H-1137 Budapest, Szent István park 16.

M: +36 20 594 7472

E: peter.szucs@opencom.hu