Ki jelölhet kampánytémát?
Bárki: civil szervezetek, magánszemélyek, piaci szereplők, stb.

Érintett kell-e legyek a javasolt témában?
Nem, nem szükséges.

Ezentúl a médiumok másnak nem adnak TCR felületet?
Minden médium maga dönti el, hogy mely társadalmi témának adnak felületet, s melyiknek nem, ahogyan azt eddig is tették.

Mi van, ha a téma aktuál-politikai visszhangot kap?
A célunk az, hogy olyan témát válasszanak a Kurátorok, amely nem kötődik egy politikai párt sajátos nézőpontjához. Azt elkerülni valószínűleg nem tudjuk, hogy egy ilyen volumen? kezdeményezésről a politikusok utólag ne mondják el a véleményüket.

Mekkora volumenű médiafelületet ajánlanak fel a médiumok?
Összértékét tekintve, listaáron, becsléseink szerint az első évben a felajánlott felületet összértéke 3 milliárd forint körül várható.

Mit várnak a kampánytól?
Attitűdöt formáljon, felhívja a figyelmet a problémára, elősegítse a pozitív magatartás, viselkedéskultúra kialakítását az adott tárgykörben. Mérhető és érzékelhető attitűd-változást szeretnénk elérni a kampány során.

Mi van azokkal a civilekkel, akik a kiválasztott téma érdekében működnek, már sokkal régebb óta?
Valamennyi érintett civil szervezet bevonására kísérletet teszünk. Célunk a civil egység megteremtése az adott témában, az erőforrások és a szakértelem egyesítésével.